Drama

Hej babes! Idag har jag varit med mamma och pappa på stan. Pappa skulle köpa begravningskläder till på fredag och en massa grejer till huset på Byggmax. Ni skulle sett när vi skulle koppla släpvagnen till bilen på Byggmax, jag har inte skrattat så mycket på jättelänge!


Mamma skulle dirigera hur pappa skulle backa och det gick ju tydligen åt helvete, hah. Aja, nog om det. Jag skulle på stan och kolla om det fanns någon akuttid hos någon frisör. Måste klippa mig, men jag orkade inte, hah. Så jag får gå imorgon eller så. Har även en idé som jag ska göra med mitt hår, spännande! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej har precis startat frågestund på min blogg

kika in och släng in en fråga=)!



Ha en fortsatt trevlig dag=D

2011-08-10 @ 17:02:54
URL: http://rabrobs.blogg.se/
Postat av: © sarastille

Hej! Hoppas allt är bra med dig idag :) anmäl gärna din fina blogg till min DagensBlogg-tävling, vinnaren blir länkad inför mina 2000-3000 besökare :) kramis

2011-08-10 @ 17:45:34
URL: http://saramagdalena.blogg.se/
Postat av: Anonym

snygg bild ;)

2011-08-10 @ 23:02:56
Postat av: Anonym

hoppas du inte ska göra håret så, hahaha :D <3

2011-08-10 @ 23:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0