Marängsviss

I torsdags var det pizza, semlor, ostkrokar, lökringar och toffifee som gjorde min dag. Igår var det toffifee, chips och dipp. Idag blir det marängsviss, mums! Det var så äckligt längesedan jag åt det, så jag sa åt J att vi skulle åka och köpa det, and we did it! ;)

Det händer alltid någonting när vi är på Kvantum. Om jag inte ramlar, så leker vi kurragömma eller jagar varandra. Jag brukade alltid handla på Coop, men där händer det ingenting, haha. ;)


Nu ska vi fixa ordning Marängsvissen och tagga inför Melodifestivalen. ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh vad gott. Har också haft fullt med gosaker dom senaste dagarna (fyllt år dock så hör väl till)



Och i torsdags på min födelsedag åt vi också marängswiss. Så gott.

Önskar dig en trevlig lördagskväll, blir det melodifestivalen?

2011-02-26 @ 19:42:44
URL: http://johannasofiaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad gott! :)

2011-02-27 @ 19:29:34
Postat av: Anonym

MUMS

2011-02-28 @ 20:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0