Klädkod


Sådär ja! Nu har vi varit och handlat lite frukt och sådant som behövs för en fräsch hud, hah. Såhär ser jag ut idag när jag knallar runt. Jag kommer bo i mina nya svarta jeansleggings, älskar dom! Nu ska vi fixa lite käk så vi bli mätta i magen, dock sover baby på soffan bredvid mig. Så jag kanske överraskar honom med en god middag? Vem vet..

Btw, vinnaren av ringen som jag hade på min förra blogg (devote) är utsedd! Denna gång blev det Emma som vann den fina, lila ringen. Ett stort grattis till dig (kolla din mail) och tack till alla fina som deltog. ♥

Kommentarer
Postat av: Maja

HAHAHAHA trodde det stod "Såhär ser jag ut idag när jag knullar runt." HAHAHAHHAHA JAG DOG!

2011-07-26 @ 22:21:05
URL: http://majakemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0