Q/A

Fråga: Accepterar du läsare på facebook? 

Svar: Nej, det gör jag inte. Jag gjorde det förut men då var det jättemånga som ville att jag skulle länka deras bloggar så då ville jag inte acceptera fler. Dock accepterar jag läsare som kommer ifrån Örnsköldsvik - samma stad som mig. Kram!


Fråga: kostar det pengar att starta ett företag?? Visst ska du ha en webshop?? Jag har länge velat starta en webshop men jag vet inte hur man gör och kostar det något?? din blogg är bäst. <3

Svar: Japp, det kostar 1000 kr att registrera ett företag. Jag ska ha en webbshop, dock kommer jag inte att skriva vilken det är förrän jag kommit igång helt. Det finns olika sidor tillexempel e-handel.se, jetshop.se där du kan hyra din butik. Det kostar såklart. Jag betalade cirka 4000 kr för ett år. Hoppas du fick svar på dina frågor, kram!
Giltiga sedlar

Fråga: Hur stor var din blogg som störst? kram :)


Svar: Min blogg var som störst när jag hade 5000-6000 besökare om dagen, då hade jag Sveriges 50;e största blogg, hur sjukt är inte det?! Sedan blev jag tillsammans med baby igen och då bloggade jag sämre = tappade läsare. Kram, sötnos!




Fråga: Vilken är det bästa erbjudandet du fått genom bloggen?? kan du ge lite tips på hur man får bra erbjudanden??

Svar: Det bästa erbjudandet jag fått är att åka till Sthlm och fotas av Bingo, dock tackade jag nej. Dumt? Kanske, men jag tror på ödet, och det var inte meningen att jag skulle åka dit. När det gäller erbjudanden har jag faktiskt inget tips eftersom jag får alla erbjudanden av företag, jag tar inte kontakt med företagen själv. Så tyvärr. Men du kan ju maila/ringa företagen och fråga om ett samarbete?

File:Bingo Bussines bok 7925004.jpg

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad häftigt att din blogg varit så stor :D

2011-07-29 @ 16:49:14
Postat av: Alexandra

Vilken bolagsform kommer du att starta? :)

2011-07-31 @ 22:55:51
URL: http://blopparna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0