Läsarfråga

Fråga: hej cissi!
Joo det vore bra om du svarade i ett inlägg. Det är så här att jag haaaaaatar min panna. jag har ärr och någon "bula/knöl" som inte har gått bort sedan jag fick en sak i huvudet. Har du några tips på täckande smink för just ärr och helt enkelt "skador" i ansiktet ? :D


Svar: Hej sötnos! Det jag kan tänka mig är en bra foundation och concealer som täcker bra. I min bas använder jag;

1. Foundation primer - Smashbox
2. Foundation - Make Up Store (Gillade den inte först, men när jag har Smashbox's foundation primer under blir den uuuunderbar!
3. Concealer - Cover all Mix av Make Up Store
4. Puder - Isadora

Detta är en bra bas enligt mig, som jag tycker täcker väldigt bra. Men nu till något helt annat! Direkt när jag läste din fråga kom jag att tänka på LUGG! Den döljer din panna och hur hett är inte det nu i höst/vinter?



Kommentarer
Postat av: Jennie

bra tips :)

2011-11-02 @ 12:37:08
URL: http://hallon8.se
Postat av: Mickan :)

Hejhej! :D

Eftersom du gillar smink så tycker jag att du ska bli medlem på en sida där du samlar poäng genom att göra olika erbjudanden eller bara vara aktiv på sajten :) Du kan välja ett presentkort från H&M, Kicks, Åhlens eller Nelly! Det är helt GRATIS och tusentals människor använder det.Gå in på den här länken och registrera dig ---->http://www.gratismakeup.se/?r=188680

2011-11-02 @ 12:39:08
URL: http://www.gratismakeup.se/?r=18868

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0