Parfymerade eller inte?

Fråga: Hej, jag har en liten fråga som jag hoppas du kan svara på!
Vad är det för skillnad på perfymerade produkter och operfymerade? Jag har alltid andvändt mig av operfymerade sminktagbortningskrämer men så råkade jag köpa en perfymerad. Jag har bara fått för mig att det är dåligt för huden men jag vet inte så därför frågar jag dig! :)




Svar: Hej! Om du har en känslig hy ska du inte använda parfymerade hudprodukter då din hy kan bli irriterad osv. Men om du inte märker någon skillnad på oparfymerade eller parfymerade produkter spelar det nog ingen roll. Själv använder jag alltid oparfymerade. :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för svaret! :D

2011-11-21 @ 16:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0