Skitdag med stort S?

Hej babes! Hur mår ni? Jag kunde ha mått mycket bättre. Det är konstigt. För egentligen vet jag inte varför jag är ledsen, utan jag bara är det? Brukar ni känna så? Jag har typ gråtit i sängen en halvtimme utan att veta varför? Jag känner mig så nere, as konstigt. Jag har ju ingenting att vara ledsen för! 

Tro om jag börjar bli sjuk? Jag fryser fast jag har två tröjor och två filtar.
Kan en "blivande" förkylning dra ner så mycket på humöret?

Livet är inte alltid en dans på rosor..

Kommentarer
Postat av: Andrea

åh jag blir också så. var svinsur igår, utan anledning. gick och gnällde på alla, ingen gjorde nåt rätt och alla var så jobbiga haha! men så tog jag en lång promenad och rensade tankarna, brukar hjälpa för mig :)

2011-11-15 @ 22:53:54
URL: http://andreanorberg.devote.se
Postat av: Sofia

Man får bli så ibland! Jag brukar skylla på hormoner. Och Oliver kallar det för "tjejsur". Haha!

2011-11-16 @ 15:32:09
Postat av: Cissi

Tjejer - Tur att jag inte är ensam! ;)

2011-11-16 @ 15:42:04
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Angelika

Hej, jag har en liten fråga som jag hoppas du kan svara på!



Vad är det för skillnad på perfymerade produkter och operfymerade? Jag har alltid andvändt mig av operfymerade sminktagbortningskrämer men så råkade jag köpa en perfymerad. Jag har bara fått för mig att det är dåligt för huden men jag vet inte så därför frågar jag dig! :)

2011-11-16 @ 22:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0