Upptagen hela kvällen/natten

Hej babes! Jag hinner inte lägga upp tutorialen än.. Jag har varit hos mamma hela kvällen och ligger EFTER med åtta beställningar. Alltså gud, hah. Jag tycker detta är så kul, men när man inte får en ledig kväll på grund av jobb så blir man lite småsur. Tur att jag har baby som hjälper mig, inte kul att fara på Kvantum med 8 stora paket med skor, hah. Aja, jag får vara nöjd med att jag gjort mer pengar på två dagar än vad många gör på en månad, så det lönar sig - i hope!

Kommentarer
Postat av: Elin

jag vet inte om jag missat något nu, är företaget öppet nu eller? varför ingen reklam för de isåfall? :S:S

2011-10-01 @ 11:17:58
Postat av: Cissi

Elin - Jag är i full gång med företaget! Jag har inte gjort reklam för min hemsida på min blogg, men jag ska! :) Nahla.se är hemsidan, den har bla. synts hos hannalicious.devote.se

2011-10-01 @ 13:05:55
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0