Bildbomb från senaste dagarna!


Hej hopp!

Denna vecka har jag verkligen haft fullt upp. I tisdags gick jag på stan med Andy och Tess, vi käkade tacotallrik på UH och shoppade, mysigt! Jag varnar er att detta inlägg kommer att bestå av mycket mat, hah!

Tacotallrik på UH, mums!

Onsdag-Torsdag var jag i Sundsvall. Kan beskriva det som smärtsam, men mysig. Hah, vad tror ni att jag gjorde där egentligen? ;) Påväg hem gick vi lös totalt på IKEA, vill inte veta hur många tusenlappar jag spenderat på dessa två dagar..


Vilse på Sundsvalls gator, hah.



Kommentarer
Postat av: EMMAS!

Hej, vill du göra ett bloglovin byte? :D säg till när du följer mig så följer jag dig på engång :D kram

2012-04-06 @ 22:49:54
URL: http://eemma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0