Hundhjälpen

Jag har bloggat om Hundhjälpen förr men jag känner att det inte kan bli för mycket så jag gör det igen.

Hundhjälpen är en förening som hjälper hundar i Rumänien som far illa. Tack vare Hundhjälpen får ett stort antal f.d. rumänska gatuhundar egna, permanenta hem i Sverige.

Jag tycker att detta är så himla fint! Jag brukar kolla på deras hemsida ganska ofta och tycker att dessa människor är så fruktansvärt betydelsefulla.

Man kan skänka en gåva till deras plusgiro 355425-0 100 kr räcker till mat för en hund i en månad!

Man kan också donera pengar till flygbiljetter till Sverige till en (eller flera) hund/ar. Jag donerade precis en summa pengar för att lilla Ruby ska få komma till Sverige.


Ruby, som snart får komma till Sverige - Välkommen!


Kommentarer
Postat av: Michan

Det är fint att man tänker på djuren i andra länder,men tycker att man först och främst ska hjälpa djuren som far illa i Sverige.

Det finns redan för många djur som missköts i Sverige,och tar man hit fler hundar så blir problemet bara större och större.

2012-04-21 @ 12:56:23
URL: http://beautybym.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0