Natti

Hej babyyys!

Tänkte bara slänga in ett inlägg här så att ni vet att jag lever. Eller ah, lever och lever. Är mest som en zombie hela dagarna. Åkte ju till vårdcentralen förra tisdagen och tog nya prover, och det har såklart inte blivit bättre.

Btw, börjar tro att de på vårdcentralen är utbildade eller inte, hah. Över en vecka sedan jag var där och jag har FORTFARANDE ont i armen, de stack nålen fel tydligen. Är det meningen att man knappt kan använda armen för att det gör så ont nu en vecka efter? Eller ska jag stämma skiten ur dom ;) ?

Men är iallafall glad för att jag KAN, jag säger KAN, ha ett sjukt bra samarbete med en annaaaan! ;) Nu ska jag sluta babbla, natti. ♥



Kommentarer
Postat av: Sofie

usch nej man ska inte ha ont så länge i vanliga fall så är man väll lite halvöm dagen efter bara sen ska man vara bra efter prover :/

Klaga nästa gång du är där på hur dåligt de stack dig för det är något de ska kunna nästan i sömnen :)

2012-04-25 @ 23:20:19
URL: http://knaspipen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0