Mordet i Örnsköldsvik

Nu känner jag bara att jag måste få skriva av mig lite. Kollade nyss på Efterlyst på tv3 (älskar det programmet!) där de tog upp Örnsköldsviks mordet på Staffan. Jag tycker att det är så sjukt att sånt kan hända i lilla Övik. Men nu hände det, för fem år sedan och det är självklart jättehemskt. 

Såg ni inslaget på Efterlyst? Jag tror som Staffans son sa; att det inte handlade om inbrott utan att han åkte till sin affär riktigt tidigt på morgonen för att träffa någon. Frågan är ju bara vem? 

Vet du något? Ring 08-702 00 90 - Jag önskar att jag visste något så att jag kan hjälpa familjen. Tänk vad hemskt att gå runt varje dag och undra vad som egentligen hände den morgonen..


Bildkälla

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad hemskt.. såg det inslaget :/

2012-02-16 @ 00:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0