Hur länge ska man behöva vänta?

Jag har beställt 3 plagg från Nelly.com för snart 2 (!) veckor sedan. Men de kommer aldrig? Assååå, vad är det för fel? Har hört av många att de tydligen är jättesega nu och lalala, men fan vad psykande det är. Detta har jag beställt:
 
JEANS - SORT DENIM / BERLIN JEGGINGS - NELLY.COM
FESTKLÄNNINGAR - LITTLE MISTRESS / PATZY LACE TOP DRESS - NELLY.COM
FESTKLÄNNINGAR - LITTLE MISTRESS / PATZY LACE TOP DRESS - NELLY.COM
Det tråkiga var ju att jag skulle ha denna till ett speciellt tillfälle *host* men nu är det redan förbi, hur kul var det då? Beställde även en tröja som jag såg var slut nu, bäst för Nelly att jag får den också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0