Bra dag trots allt!

Hej bloggen!

Nu är jag på bättre humör, höhö. Mamma och pappa gav mig en grej som gjorde mig på mycket bättre humör. Shopping, shopping. ;) Inte nog med det, jag hittade MIN lägenhet, jag ska ha den! ♥
Jag gjorde en intresseanmälan så framöver ska jag och baby åka och kolla på den. ;)
Spännande va?


Jag har fått grymt många frågor om vart jag köper själva ear cuffen. Tyvärr så har stället jag köpte dessa på slutat sälja ear cuffs, och jag vet inte vart man kan köpa de, så jag vet tyvärr inte.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas ni får lägenheten då :D

2011-02-24 @ 09:27:52
URL: http://jlunde.blogg.se/
Postat av: camilla

va roligt att du hittat lägenhet :D

2011-02-24 @ 10:20:28
URL: http://camillaelisabetlyktberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vill ha ensån! :(

2011-02-24 @ 23:20:27
Postat av: Annie

herregud vilken snygg cuff!

2011-02-24 @ 23:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0