Hur ser DU mig?

Är ni också en som tänker mycket på kvällar/nätter? Jag är det, verkligen. Mina tankar går i högvarv. Jag funderar över en sak som kom på tal idag (igen). Att en tjej hade sagt till en annan förut "Cissi får allt hon pekar på, och om hon inte får det skriker hon tills hon får det". Anledningen till att hon sa detta var för att jag hällde ut ett mjölkpaket som var gammalt, hah. Aja, det var inte det jag ville komma fram till.

Jag vet att många som inte känner mig tror att jag är en bortskämd snorunge, bitch osv. Jag är inte bortskämd, jag uppskattar varenda liten sak mina föräldrar gör för mig. Varför tror man så om någon man inte känner? Jag har otroligt snälla föräldrar som tydligen gillar att ge mig saker, men det är inte saker jag bett om. Det är inte så att jag går till min pappa och säger "Du, pappa, kan jag få en Audi av dig?".

Nu tar vi exemplet med bilen. Min syster fick en bil när hon tog körkortet och det var inte hon som bad om det, utan det var pappa själv som lovade oss en varsin bil. Vore det inte fel om hon fick en bil och inte jag? Det som gör mig förbannad är folk som snackar om saker som de inte vet någonting om. Är JAG en bortskämd snorunge som får allt jag pekar på när det är mina föräldrar som ger mig saker?! Det är väl klart att jag tackar och tar emot. Vem hade tackat nej till t.ex. en bil? Inte jag i allafall..

Vi kör en fråga - hur ser DU på mig?

Kommentarer
Postat av: Ida

jag är från övik och vet sedan tidigare vem du är... då trodde jag att du var som de andra i stan, tro att du är bättre än alla andra.



men sen hittade jag din blogg på något sätt och då ändrade jag mig helt.. du verkar vara en supersöt tjej med båda fötterna på jorden.. bry dig inte om vad andra säger, alla i övik snackar.. :)

2011-07-20 @ 00:04:50
Postat av: phillippa

du verkar jättesnäll skulle gärna vilja träffa dig.. ska du inte komma till göteborg någongång?? <3

2011-07-20 @ 00:34:44
Postat av: emma

jag tycker att du verkar vara en jättefin och omtänksam tjej som tänker på andra i första hand :) bry dig inte om andra!! <3

2011-07-20 @ 01:53:26
URL: http://emmaliciousss.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag har läst din blogg sjuk länge, och jag har aldrig trott att du va bortskämd. Tycker du är sjuk söt, med massa humor! :D

2011-07-20 @ 11:40:14
URL: http://sexigastesundstedt.blogg.se/
Postat av: sally

du har helt rätt! det är bara fördomar alla har!

Älskar din blogg förresten! Var ett tag sen jag läste den nu faktistk! :)

2011-07-20 @ 23:47:38
URL: http://sallynygards.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0