Frågor&Svar

hej:D
jag undrar vad man kan sminka sig med ifall man är väldigt blek?
kan du svara i ett inlägg kanske?
kram :)

Svar: Oh! Om man är väldigt blek tycker jag att det är sjukt snyggt med en skarp eyeliner och röda läppar till. Testa det, det kommer blir grymt! Lycka till, kram!





Hej!
Skulle du kunna ge några tips på hur man får bort porer från ansiktet?
Svara gärna i ett inlägg.

Svar: Absolut. Återigen tipsar jag om Neutrogena. Jag älskar Neutrogena, det är ingen nyhet. Jag tycker att du ska prova Neutrogenas "Oil-free Make-Up remover." Den använder jag och den är superbra! Finns att köpa på Apoteket för cirka 70 kronor. Du kan också göra en portömning på salong eller hemma, jag kan göra ett inlägg om det senare. :)


"
En lätt, uppfriskande och fettfri rengöringskräm som fungerar på två sätt. Den tar enkelt bort alla spår av smink, till och med vattenfast mascara, från ansikte och ögon utan att lämna någon fet hinna eller oljig känsla. Den rengör porerna på djupet och avlägsnar överflödigt fett som annars kan leda till finnar. Huden blir ren och fräsch utan spår av smink."

Kommentarer
Postat av: amanda

hur får man tag i eyeliner? :)

2011-03-30 @ 18:24:05
Postat av: Cissi

Det finns att köpa nästan överallt, hm, kicks. Jag använder Make Up Stores "Cake eyeliner" den kostar lite mer. 260 kr med eyelinerpensel. Isadoras eyeliner är bra, den är billig också. :)

2011-03-30 @ 19:09:49
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Kakan

sv: hihi ;) Ska göra det nu!:D

2011-03-30 @ 22:44:58
URL: http://kak4n.blogspot.com
Postat av: Anonym

neutrogena är hur bra som helst!

2011-03-31 @ 12:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0