Det där med att starta eget


Vet ni vad? Jag har knappt lagt ner mitt företag förrän jag vill starta ett nytt. Hah, nej men det är faktiskt sant. Men jag känner att det inte är kläder jag vill hålla på med, utan.... FASTIGHETER! Jag vill äga fastigheter och hyra ut, vet ni vilka pengar man tjänar på det? Helt sinnes, men man tar ju risker också. Jag vet t.ex. en fastighet i ett litet samhälle, med 10 lägenheter som kostar 1 000 000 kr. Billigt kan jag tycka för 10 (!) lägenheter (60 kvm/st).

Jag är väldigt driven, det vet jag att jag är. Och om jag bestämmer mig för att göra någonting - så gör jag det. Denna dröm kommer jag faktiskt att uppfylla. Jag vet exakt hur jag ska ta mig dit, men det tänker jag såklart inte berätta för någon. Allting handlar bara om att tro på sig själv. Om du tror på dig själv kan du uppnå alla dina mål. Ta hand om er! ♥ 


Min förebild!

Kommentarer
Postat av: Andrea

ja fan vad kul! jag var på en inspirationsföreläsning med en kille här från småland, han var runt 24 år och hans dröm var samma som din. idag så hyrde han ett lägenhetshus o höll på utveckla sin dröm. sjukt häftigt :)

2012-05-29 @ 13:43:03
URL: http://andreanorberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0