Come alive again


Godkväll snyggingar!

Sorry för dålig uppdatering. Men minns ni tjejen jag skrev om i onsdags, Linn? Min barndomsvän som jag var mycket med när jag var mindre. Vi gick en promenad tillsammans, en halv mil. Duktiga tjejer! Sedan åkte vi hem till mig och käkade tacos och kollade film. Otroligt trevligt att umgås med henne igen. ♥

Nu är jag jättetrött så jag ska alldeles strax sova. Jag såg att jag hade fått endel frågor som jag ska svara på i ett inlägg imorgon. Så om du undrar något eller vill att jag ska skriva om något speciellt, kommentera detta inlägg. Godnatt! ♥


Haha, det var översvämning! Ni skulle sett hur vi tog oss över, höhö. :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur ska vi kunna köpa av ditt företag när vi inte ens får veta vad det heter?

2011-04-10 @ 10:05:04
Postat av: Anonym

mysiga bildr. :)

2011-04-10 @ 20:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0