Q/A

hej!
jag är på jakt efter en ny bra mascara, tänkte fråga om du har någon bra eller tips :)

Svar: Jag gillar Max Factors mascaror, speciellt False Lash Effect Mascara. Jag tycker att den är jättebra, så det är mitt tips! :)

Max Factor False Lash Effect Mascara


Är smink från Elf bra ? :)
funderat och ahndla där många ggr men aldrig vågat.

Svar: Vissa produkter är bra, vissa produkter är mindre bra. T.ex. deras pincett sög, totalt. Den ska du inte köpa. Ögonbrynskittet är superbra, den kommer jag absolut att köpa igen.




Vad tycker du om kissie, paow, dessie, tyra, kenza?? 

Svar: Hah, värst vad många frågar detta, jag kan göra ett inlägg om det någon dag. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gillar också max factor mascara :)

2011-08-28 @ 11:08:23
Postat av: Anonym

den mascaran har jag :)

2011-08-28 @ 11:28:45
Postat av: emma

jag har nyss beställt från elf :D

2011-08-28 @ 13:36:58
Postat av: © sarastille

Hej! :) dags för dagens blogg hos mig, så kika in och anmäl din fina blogg! Tävlingen avslutas på måndag kväll och vinnaren blir länkad inför mina 2000-3000 besökare! :) kramis



http://saramagdalena.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-anmal-er-har-avslutas-mandag.html#comment

2011-08-28 @ 15:02:10
URL: http://saramagdalena.blogg.se/
Postat av: anneli

hur är det med e.l.f's ögonskuggor? foundation? mascara? eyeliner? är dom bra? ;)

2011-08-30 @ 14:57:26
URL: http://mineinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0