V86

Godmorgon! Spelade trav igår igen. Jag köpte en andel och fick 5 rätt, suck. Man måste ha minst 6 rätt för att det ska ge vinst, aja. Ringde mamma nyss och såhär lät det ungefär;

Jag - Jag provade ett par skor som jag fick hem för ett tag sedan, de är as-snygga så jag funderar på att behålla ett par själv.
Mamma - Men hur många skor har du inte då?
Jag - Ja men jag har inga fina, de här skorna är jag kär i!
Mamma - Du har ju så många skor som du inte använder redan...
Jag - Men om jag slänger ett gammalt par då, så behåller jag de här?
Mamma - Ja men gör så då.

Haha så typiskt mig! Jag måste alltid ha någon annan som tar beslut åt mig, hahah. Visar skorna senare. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0