Vaknade av musik

Godmorgon! Jag har ingen mobil som jag kan ställa alarm på (säger varför längre ner i detta inlägg). Så jag vaknade nu. Tack min granne som väckte mig, jag hatar nämligen att sova för länge. Jag vaknade av assss skön musik. Trodde att jag var i himlen en sekund. 


Varför min mobil inte fungerar? Jo för någon vecka sedan tappade jag den i toan, hah. Dock fungerade den dagen efter. Men nu verkar den ha gått i ide. Den vill inte samarbeta med mig i allafall. Så jag måste köpa en ny NU! Känner mig så naken utan mobil!



Kommentarer
Postat av: Kakan

Aha, det är därför det inte funkar att ringa! Jag som vill surra lite :p haha

2011-12-21 @ 13:21:55
URL: http://omkakan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0