Godkväll!

Idag åkte jag till min kära syster och var med henne, Jens (barndomsvän) och Sheraton såklart. Vi fikade och snackade skit, höhö. ;)

Efter det åkte jag och älsklingen och käkade på restaurang, så mysigt. Resten av kvällen blir det bara mys, vilket ni säkert förstår. Hoppas ingen är själv på alla hjärtans dag, det ska man inte vara. Kärlek till t.ex. familjen och djur är ju också kärlek. Ha en fin kväll! ♥


Fika mys hos min syster. :)


Någon som var sugen på vaniljhjärtan? ;)


Minigrisen full av florsocker, haha. ♥


Jag rekommenderar verkligen Il Romanos på Sjögatan här i Örnsköldsvik, underbar mat. ♥

Kommentarer
Postat av: Andrea

att det var gott! älskar det stället :)

2011-02-15 @ 10:40:55
URL: http://onlyandy.blogg.se/
Postat av: Isabella

Åhh så mysig dag! Själv fick jag åka in till akuten för en stukad fot, så jag o min pojkvän får ha en egen alla hjärtans dag i helg:)

2011-02-15 @ 12:55:37
URL: http://saadio.blogg.se/
Postat av: Anonym

ni är sååå söta ilag! <333

2011-02-15 @ 16:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0