Jag är sur.

Jag gillar inte när folk är sur, speciellt inte utan anledning. Jag har en anledning. Well, världens töntigaste anledning men jag ska inte gräva ner mig i det, haha. Det är en hemsida som jag är sur på, många kanske kan gissa vilken. De snattar pengar av mig, grr! En hemsida för förlorare.

Hur som helst, nu ska jag inte gräva ner mig för några hundralappar, stämningen blir så tråkig. ;) Mamma kom med toffifee som ett plåster på såret, haha. Sen hörde jag någon som sa semla, mmm.


Fuck Bidson. Men jag är glad ändå, för imorgon blir det FEST. ;) Syns vi ute? ;)

Kommentarer
Postat av: Tressi

Imorgon ska jag se till att du glömmer alla dina besvär ;)

2011-02-10 @ 22:26:17
URL: http://tressi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0