Ni frågar, jag svarar.

Anonym om Jag - egen företagare?:
när kommer du att starta det??

hur kommer det gå om du söker in på skola??



Om allting går som planerat så kommer jag att starta företaget efter sommaren. Det kommer ändå gå hur bra som helst om jag kommer in på skola. Det som kan hända är att jag kanske inte får studielån om jag skulle behöva det, dock beror det på hur mycket jag tjänar också. Men vad gör det om jag ändå tjänar bra med cash? ;)

Anonym om Dessa borstar:
vad använder man den spretiga borsten till ??


Antar att du menar denna. Den använder du för att borsta bort sminkrester. T.ex. ögonskugga som rasat ner på kinderna. :)



Anonym om Hur du gör din egna ear cuff:
Kan du inte börja sälja sånna?+

xoxo

Haha, visst. Om det är någon som är intresserad av ett ear cuff örhänge skicka iväg ett mail till [email protected] så ska vi nog kunna fixa det! ;)




Hanniiis om Vad tycker ni om H&M smink?:
gerderas foundaition mkt finnar eller pormaskar? den är ju billig!

Jag tror inte att H&M's foundation är så mycket att satsa på, faktiskt.

Din lille fan om Nu blir det matte!:
bruker du kontakt linser ?


Nej, det gör jag inte. :)

Anonym
om Dessa borstar:
på näst sista bilden den tredje "borsten" om man kan kalla det så, vad använder man den till? har någon gång fått en sådan och har ingen aning vad man skall använda den till xd
Det är en ögonbryn/ögonfrans borste. Den används för att separera/borsta både bryn och fransar. :)

Hoppas att ni är nöjda med svaren! :)

Kommentarer
Postat av: lacequeen

Hej cissi!

Ska du inte ha frågestund på bloggen? <3 tack :)

2011-02-01 @ 22:39:29
URL: http://lacequeen.blogg.se/
Postat av: Ida

Ear cuff är ju skitsnyggt! Du visade i ett inlägg hur du gjorde, vet var man kan köpa allt utom självaste ear cuff(en). Var gör man det och vad kostar den?

2011-02-02 @ 16:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0