Tävling på bloggen ikväll!

Hej igen!

Jag har varit hemma ett tag, men jag tog nyss en promenad med mamma, Spike och Sheraton. Det var faktiskt otroligt skönt, men sjukt kallt var det ute, brr. Skönt att komma in till ett varmt hus igen. ;)

Nu ska jag öppna två paket som jag har fått hem, undra vad det kan vara? Sedan ska jag fixa lite käk. :)

PS. TÄVLING PÅ BLOGGEN IKVÄLL, NICE VA? ;)


Haha, en bild på jag och baby som vi knäppte imorse. Ni ska se resten, haha dör!
Btw älskling, vi matchar alltid våra kläder, haha. ;)

Kommentarer
Postat av: minaogsara.blogg.no

Du var veldig pen !

Kan du komentere tilbake på min blogg?

2011-02-09 @ 18:26:16
URL: http://minaogsara.blogg.no
Postat av: lydia

kan inte du lägga upp en alla-hjärtans-dag sminkning? :) som inte är för stark så att man ändå kan ha den i skolan :)

2011-02-09 @ 21:16:07
URL: http://lyydiaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur träffades du och killen? =)

2011-02-10 @ 19:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0