Jobbig dag imorgon

Godkväll!

Nu ska jag faktiskt gå och sova. Är inte så trött, men morgondagen kräver energi. Såhär ser min dag ut imorgon:

  • 10.00 - Möte
  • 12.30 - Klippning på Rut&Karl (tror ni att jag kommer bli nöjd?)
  • 14.30 - Möte

Känns hur jobbigt som helst, men om man verkligen vill något så. ;)
Min Kaka ska även hålla mig sällskap så det gör saken lättare. ;)

Men imorgon lovar jag roligare och bättre inlägg, en tutorial kommer att komma upp också. ;)


Sweetie, fan vad jag diggar dig. Du och jag gör så knäppa saker tillsammans. :D

Kommentarer
Postat av: Kakan

Hihi jag diggar dej med sötpaj!:D Vad ska vi hitta på för galet nästa gång vi ses tro...? ;)

2011-01-13 @ 14:17:45
URL: http://kak4n.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0