Klirr i kassan!

På något himla konstigt sätt har jag lyckas fått pengar överförda från någon vänlig människa. Hah, nej men seriöst jag kan inte förstå vem det är! Det är dessutom på mitt e-sparkonto, vem överför dit liksom? Väldigt skumt. Aja, nog om det.

Jag tänkte sätta mig ner och låta penseln röra sig över mina ögonlock, hah. Nej nu ska jag sluta tönta mig. Jag ska sätta mig ner och göra en sminkning, jag fick en massa inspiration från.. *trumvirvel* DISNEY! Kika in här lite senare babes.


Kommentarer
Postat av: Kakan

Kan det inte vara räntan då?:p

2011-07-25 @ 17:34:54
URL: http://kak4n.blogspot.com
Postat av: Anonym

bra ju, klaga int ;)

2011-07-25 @ 22:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0