The Blair Witch Project



Filmen handlar om tre ungdomar som ska göra en dokumentär om "Blair-häxan". Dom har med sig kamerautrusting och bandspelare och ger sig ut på en campingtur i Black Hills Forest, där dom senare försvinner.
Ett år senare hittas deras kamerautrustning...



Jag och baby såg denna film för några dagar sedan, och den var verkligen superbra! Grymt äcklig och spännande film, en av de bästa jag sett på länge. Nu såg jag att det tydligen finns en 2;a också. Måste kolla vidare på det! Men jag ville bara tipsa mina läsare om denna film ( om ni gillar skräck dvs).

Kommentarer
Postat av: Anonym

den är as bra!! :)

2011-07-25 @ 22:58:52
Postat av: Ellen

Tvåan är jättedålig, tyvärr!

2011-07-26 @ 17:25:07
Postat av: Cissi

Ellen - Jasså, tråkigt! Men jag måste se den ändå, hih.

2011-07-26 @ 17:36:00
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: lovisa

Den är så sjukt läskig! :O

2011-07-27 @ 15:50:01
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0