Jag är så less på killar


som inte kan köra bil. Jag var en meter ifrån att krocka för ett tag sedan eftersom ett arsle inte kan köra bil. Jag tänkte hela tiden "Jag bromsar inte, det är han som åker på det om vi krockar". Jag var så arg! Synd att vi inte krockade så att han hade fått lite vett där uppe i alla fall!
Killar borde få ta körkortet efter de fyllt 20 år, helt ärligt.

Aja, nog om gnäll. Snart ska ni få se vad jag har shoppat idag, höhö.
Men först ska jag svara på lite bloggmail. :)


Min vän Therese på Barista


Jag hade min vinterjacka idag, det var sju plusgrader ute! Så jag var tvungen att köpa en ny jacka, inte mig emot. ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

såg er på stan ;)

2011-03-21 @ 23:22:15
Postat av: Anonym

såg er på stan ;)

2011-03-21 @ 23:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0