Svar på frågor

Fråga: Har du tips på hur man fotar ögonskuggor? Jag har så svårt att få till ett bra foto där man verkligen ser hur färgen ser ut

Svar: Mycket sitter ju i vilken kamera man har. Systemkameror tar ju extremt bra bilder, jag kan ta en bild och zooma as mycket och bilden blir fortfarande superbra. Men ett tips är nog att du inte ska ta bilden FÖR nära på ögonskuggorna. Prova att knäppa utan blixt i dagsljus. Jag gjorde det och fick fram färgerna rätt bra. Lycka till! :)


Jag använder Canon eos 450d


Fråga:
är du bortskämd??

Svar: Det beror väl på vad man jämför med. ;)


Fråga: När började du bli intresserad av sminkning osv?
När startade du din blogg?
Hur gör du för att få många läsare?

Du är söt!
Kram

Svar: Jag har alltid varit intresserad av smink, men det var i somras som jag la ner energi på att få till snygga sminkningar och det har hållit i sig. ;)

Denna blogg startade jag i Mars 2010, alltså i ett år! :)
Man måste skriva om intressanta saker och inte uppdatera onödiga inlägg som ingen bryr sig om. T.ex. "Nu har jag duschat", "Nu har jag ätit" ah, du fattar. Kram! :)



Fråga:
Hej!
Du skrev "min egna lilla gurkan" är med i big brother, känner du han?

Svar: Nej jag känner inte han, men han är så underbart rolig! :D


Fråga:
vad kostar limmet?

Svar: Lösögonfranslimmet kostar 45 kr om jag inte minns helst fel! ;)
Fråga:
är HM rougen bra??

Svar: Ja, jag gillar dom! :)
Fråga:
vilken mascara använder du??

Svar: Jag använder olika varje dag, haha.

Kommentarer
Postat av: Anne - vietnameseren

Herlig! Du er så flink med sminke :)

2011-03-04 @ 11:47:42
URL: http://thihoa.blogg.no
Postat av: Anonym

snygga sminkningar :9

2011-03-04 @ 14:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0