Duktig tjej

Hej bloggen!

Vaknade klockan nio idag och gick lite runt Höglandssjön, sedan åkte jag till Vintergatan och kollade på en bostadsrätt, wie. Jag vill inte hyra lägenhet, vill köpa en. Trivs inte alls såhär centralt som jag bor nu, gillar inte grannarna heller för den delen, hah. 

Aja, nog om det. Sedan tog jag en promenad, shoppade lite osv. Nu är jag hemma och ska göra tacos, för att sedan ta en promenad till. Nyttighetsveckan gick bokstavligt talat åt helvete förra veckan. Så jag kör på den nu i veckan istället, med lite hjälp... ;)

Bilder tagna med mobilkameran, fina ändå - eller hur?

Kommentarer
Postat av: Anonym

riktigt fina!

2012-02-29 @ 09:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0