Ibland blir det inte som man tänkt sig

Hej babes!
Hoppas att allting är bra med er. Jag är trött. Jag tror att jag har fått tillbaka det jag tog blodprover för. Tabletterna som jag fick vill tydligen inte fungera. Aja, skit samma - jag är glad att jag fick må bra i en månad. :)

I allafall, idag hade jag tänkt att inte göra någonting. Bara ligga i sängen och vila. Men där hade jag fel. Om 25 minuter kommer det en leverans med ett gäng skor till mig, så det ser ut som att det blir jobb för min del resten av kvällen. Någon som vill hjälpa mig? Jag bjuder på pizza, just det jag skulle vara nyttig. ;)


Kommentarer
Postat av: Ida

Du skulle väl starta en hemsida och sälja skor/kläder. Vilken är adressen isåfall? Måste missat..

2012-02-22 @ 17:46:15
URL: http://idasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0