Trind Nail Repair

Igår gick jag på stan för att köpa Trind's Nail Repair nagellack. Jag har läst både gott och ont om denna produkt så jag blev lite nyfiken och ska nu kolla om den är en hiss eller diss. Så efter cirka 2 veckor så kommer jag att recensera denna produkt. Någon av mina läsare som har testat den?

Beskrivning av Trind Nail Repair;

"En effektiv nagelförstärkare som ger starka, flexibla naglar. Den unika sammansättning har en sammanbindande effekt på proteinmolekylerna. Nageln blir mer kompakt vilket gör att nageln blir starkare och tåligare utan att bli så hård att den lätt bryts vid slag.

Används varje dag i två veckor på rengjord nagel, därefter räcker det med ett nytt lager i veckan."

Den finns i olika färger eller som genomskinlig, finns att köpa på Kicks, Åhléns mm. 129 kr ♥

Kommentarer
Postat av: Gabbe

Hej ^^

Ville bara medela att jag har en frågestund på bloggen, bara för att du ska veta det ^^

Fråga gärna något =)

svarar på allt i morgon eller i veckan, fråga vad som helst men vill bara ge tips på frågor om: mitt ritande, mitt modellande och mitt fotande ^^ Men du får ha en bra dag och förlåt för "reklamen" =/ Kramar!

2012-02-18 @ 22:08:36
URL: http://gabbesketch.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag har provat! den är jätte bra :)

2012-02-18 @ 23:22:11
Postat av: alicia

vill testa den!! mina naglar bara går sönder hela tiden :(

2012-02-18 @ 23:55:31
Postat av: alicia

vill testa den!! mina naglar bara går sönder hela tiden :(

2012-02-18 @ 23:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0