Börjar känna igen mig själv

Från att ha varit hyperaktiv 24 timmar om dygnet till att inte ens orka gå upp i sängen och ha konstant huvudvärk varje dag - är inte bra. Läkarna tog en massa prover och fick fram att jag hade järn och blodbris, not good.

Men nu till det underbara. Jag orkar kliva upp ur sängen! Jag har fått tillbaka min hyperaktivitet, jag är back on track lixåm. Nej men seriöst, jag börjar att känna igen mig själv. Jag springer fram och tillbaka till tvättstugan, (tvättar än) har tvättat fyra maskiner, städar sovrummet, rensar garderober, diskar - allt på samma gång! Jag har inte orkat detta på 3-4 månader. Helt jävla underbart. Det är tack vare Niferex som min läkare sa att jag skulle köpa, järntabletter. Finns att köpa på Apoteket för 136 kr.

Ska dock till läkaren om tre månader igen och ta nya prover, då vet ni det! Är så glad att jag mår bra igen. ♥



Kommentarer
Postat av: Andrea

glad jag blir att höra! :D <3 pallra dig till kalmar nu då!! ;)

2012-01-15 @ 22:33:48
URL: http://andreanorberg.devote.se
Postat av: Lydia

Härligt att höra!

2012-01-15 @ 23:04:55
URL: http://standout.blogg.se/
Postat av: Therese

Oj! vad läskigt!:O För att kolla upp hur mycket järn och blod man har är liksom inte direkt något som man tänker på att göra. Vilken tur att de är bra nu igen iaf :)<3

2012-01-16 @ 00:32:09
URL: http://tressi.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad bra finis :)

2012-01-16 @ 00:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0