Finaste Kaka

Åh vad jag saknar min söta Kaka. Det har bara gått några dagar sedan jag såg dig och du ska vara borta i FEM månader?! Hur ska jag överleva? Kommer att gå runt som en zombie tills du är här igen. ♥ Jag vet inte vad det är, men jag och Kakan har alltid haft någonting speciellt. Hon och jag, jag och hon. Det har alltid varit så. Ville inte släppa taget om Kakan när hon skulle ta bussen ifrån oss.
Nej usch, gråter bara jag tänker på det. Finaste du. ♥


Bara gamla bilder, men orka bry.

Kommentarer
Postat av: ingrid

jag tänkte på de idag, att de känns som evigheter sen hon åkte men insåg att det var bara typ 4 dagar sen. men om prick 5 månader är hon hemma, längtar!

2012-01-06 @ 16:45:11
URL: http://ingridoberg.blogspot.com
Postat av: Kakan

Mahh, sötnos...saknar dej med! Så ensamt här utan dig! <3

2012-01-07 @ 13:10:15
URL: http://omkakan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0