Man blir aldrig nöjd

Ni vet ju redan att jag har en ebutik, men detta vet ni inte; Jag vill ha en butik här i stan! Har varit hur sugen som helst på detta i några månader. Jag vet precis hur min butik ska se ut, allt! Men enda problemet är att ta tummen ut arslet och faktiskt göra det. Hur mycket jobb ligger det inte bakom det då? 

Mja, var till mamma och pappa idag och snackade lite business med pappa, hah. Jag försöker nämligen dra med han i skiten, haha. Ah, han sa ju inte nej i allafall. ;) 


Min butik ska vara ROSA! Med vitt blankt golv. Jag vill, jag vill, jag vill!

Kommentarer
Postat av: Therese

åh!! de hade varit sjukt coolt!! :D

2012-01-24 @ 00:39:53
URL: http://tressi.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad roligt!! :D

2012-01-24 @ 11:46:11
Postat av: ingrid

fasiken vad du är duktig och kreativ! =D

2012-01-24 @ 15:44:08
URL: http://ingridoberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0