Skyddsängel

Jag och Sandra hade en skyddsängel med oss i bilen idag. Vi var påväg ifrån Själevad till stan (jag körde den krokiga vägen, lillbacken (?)) Vi får världens sladd och med mötande bilar emot oss på vänster sida och ett dike på andra sidan. Vilken sida väljer man?

Jag körde in i en stolpe (?) som sticker upp ur marken och får kontroll på bilen. Jag vågade inte gå ur bilen och kolla skadorna, så Sandra fick göra det. Nu till det sjuka - inte en enda liten skada på bilen! Hur sjukt är inte det?

Dagens lärdom; kör inte lillbacke-vägen, jättehalt!



Kommentarer
Postat av: Kakan

Men gud!! Vad läskigt...vilken tur att allt gick bra .kör försiktigt!!!

2012-01-06 @ 12:47:47
URL: http://omkakan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0