Lite gladare, fast lite argare

Okej, sockerkakan blev SJUKT god, och då menar jag verkligen god. Jag har lyckats fått den lika god endast en gång förut, så denna kaaaka delade första platsen. Alltså, dagens plus.

Nu till dagens minus, ber om ursäkt från början... Men FYFAN.............

Edit: Var tvungen att radera dagens minus, hah. Kokar över. Men nu har jag mailat --------- så nu hoppas jag att det löser sig... Förlåt om jag gör er nyfikna, men ni hade ändå inte brytt er om detta, hah.


Glädjespridaren!

Kommentarer
Postat av: jenna ~det kan aldrig bli för mycket rosa~

Åååh vad jag älskar din headerbild! Riktigt fin! :D

Allt bra med dig? :)

2012-06-13 @ 17:30:31
URL: http://nattstad.se/jennaoberdieck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0