Bingo och Lotto

Hej bloggen!
Gårkvällen var riktigt trevligt måste jag säga. :) Idag sov jag lite längre än jag brukar, skönt! Dock har jag en massa jobb att ta itu med idag eftersom jag tog ledigt igår, hääärligt!

Aja, nyss spelade jag Bingo på Svenskaspel.se och vann *håll i er* 130 kr! Woooho, så nu ska jag spela en massa bingo, haha. Spelade på lotto tidigare också, hoppas jag vinner!
Kolla detta; en i Örnsköldsvik har vunnit 2,3 miljoner utan att veta om det! Jobbigt läge.... Måste kolla om jag har någon lottorad som jag inte löst in än. Haha, tänk om det är jag då? ;)

Den som inför förra lördagen hade lämnat in en lottokupong med de här numren ikryssade har drygt 2,3 miljoner kronor att hämta ut.

Den som inför förra lördagen hade lämnat in en lottokupong med de här numren ikryssade har drygt 2,3 miljoner kronor att hämta ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0