SIS

Hej babes! Idag har det varit fullt upp. Började ju på Com Hem idag, kulkul. Jag tror att det kommer att bli riktigt bra, allting pekar mot det i allafall. Jag kommer nog att trivas som fisken i vattnet. ;) Jag har ju utbildning nu i tre veckor sedan startar det på riktigt. Efter Com Hem gick (!) jag till Solpalatset och solade sådär 15 minuter.

Nu sitter jag hos min kära syster och chillar. Måste hem snart och ta tag i företaget, puh. Känns drygt. Juste, har ju inte sagt det till er som läser. Jag ska lägga ner företaget, eller sälja. Jag har inte bestämt mig än, men jag kommer inte ha tid för det nu när jag börjar på Com Hem, såååå.. Om du är intresserad av min webbutik kan du maila mig, [email protected] och berätta lite om dig själv. Puss!



Några få skor av alla skor jag sålt.. I denna leverans fick jag hem cirka 40 par skor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0