Mitt experiment

Well, som ni vet så har jag gått tillbaka till mitt beroende, ananas. Förr var jag besatt av det, sedan åt jag ingenting alls. Fick sämre hy. Började äta ananas igen för att få strålande hud. Och som ni vet, så har jag skrivit att detta verkligen fungerar, och denna gång var inget undantag! Go ananas!

Testade ni? Märkte ni skillnad?
 
Jag har sett att jag fått lite frågor angående detta:
 
Fråga: Hej! Hur mycket ananas i veckan åt du för att få sån fin hy? :D  
Svar: Jag åt fyra skivor ananas om dagen. :) 

Fråga: Hur länge ska man äta för att få fin hy?
Svar: Jag såg resultat efter cirka 2-3 veckor. Men bäst är ju att äta det hela tiden. ;)

Fråga: Åt du ananas som du skär själv eller på burk?
Svar: På burk! En burk om dagen (fyra skivor). Jag köper från märket Del Monte.
                  
 
En helt oredigerad bild på en osminkad Cissi igår.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fint! :)

Jag ska testa med start på måndag :)

2012-11-08 @ 13:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0