Tog bara ett halvår

 
Jag säger bara en sak. ÄNTLIGEN! Som ni kanske vet har skatteverket dragit en massa pengar av mig varje månad På grund av företaget (man betalar en fast summa varje månad då man har ett företag). Trots att jag lagt ner företaget drog de pengar, På grund av att jag ej blev informerad att fylla i en blankett som skulle stoppa denna dragning.

Men sen fick jag kontakt med en jätteduktig kvinna på Skatteverket som hjälpte mig. Nu - ett halvår senare är allting löst. Eller ah, nästan allt. Väntar bara tillbaka alla pengar som jag lagt ut, woop woop!

<

Btw, är inte jag lite dum som vill starta ett till företag trots all strul som hör till?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0