Ananas - Jag utmanar er!

Ett hett tips är att hinka i er ananas. Det fungerar för mig, till huden alltså! Ni som följt mig fööör länge vet att jag var besatt av ananas förr, jag hade bebis hy då! Sedan slutade jag med det och fick sämre hy. Nu har jag börjat med det igen och börjar få tillbaka mitt babyface.

Nu utmanar jag er! Vi ska äta minst en burk ananas om dagen, jag äter dessa ananas skrivor (3 pack) finns att köpa på vilken affär som helst.


Om cirka 1 vecka tänker jag berätta för mig hur det gått, så berättar ni för mig hur det gått för er. Bra va? Spring och köp ananas!

Gammal bild på mig när jag missbrukade ananas, det var inte bara en ananasburk om dagen som gällde då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0