Utsikt

Fin utsikt från jobbet!


Kommentarer
Postat av: Julia

Hej, jag heter Julia och går tredje året på Östra Gymnasiet i Skogås, Stockholm där jag läser Naturvetenskap med inriktning kriminalteknik. Jag och min kompis Emelie har startat en blogg där vi kommer driva den mesta delen av vårt projektarbete som i största del handlar om hundraser och dess olika stämplingar.

Följ oss gärna och se hur vi besöker och intervjuar ställen som polisen, hundstallet och djurambulansen. Hur vi diskuterar och resulterar kring vårt arbete med mera. Eller kika in en snabbis och se hur det går för oss?

www.projektethunden.blogg.se

2012-09-24 @ 21:00:35
URL: http://juliaairaksinen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0